Huxsna


"...Follow me on Instagram @thehusnaaa_..."


Thursday, 31 March 2016 - 0 Complain


Salam Alaikum..!

Dah dengar lagu Harris J? Assalamualaikum tuu! Alaah! Takkan tak tahu! Haih, jangan sampai aku cakap kau ketinggalan zaman xD weekk :P hahah

Okay, tu bukan topik utama. Husna cuma rindu kat blog! Nak tahu tak? Bila husna baca balik entri dahulu.. Ya Allah! Bukan main aktif aku dekat blog. sampai aku ketagih dengan blog! xD 

Gilakan cerita ni? Hahaha.. Tu zaman husna umur 10, 11 tahun. Now husna dah 12 tahun. Masih berblogging. tapi tak aktif macam zaman dahulu. 

Ah.. dulu aku gilakan kpop. Hey, apa kena tah dengan kepala aku ni. Biasalah.. pemikiran budak kecik.. Hhaahah.. (ngaku pun!)

Husna dulu sukaa blog. Sampai mama husna marah sangat dengan husna. Hhahaha.. Husna nak sangat 100 followers. Akhirnyaa... BERJAYA!

Alhamdulillah.. masa husna hiatus a.k.a tak banyak main blog, ramai yng follow. Waktu tu.. nak je sujud syukur. Ala-ala dalam cerita drama! Ahaakss

Husna janji dengan korang, husna akan terus berbloging. Tetapi bukan setiap hari. Buka setiap masa. Tetapi ada waktu tertentu sahaja. Blog yang serba merah jambu.. Hikss!

Husna ingat lagi.. waktu tu, Husna suka tukar-tukar link blog. Anatara sebabnya:

  • TAK CANTIK DIPANGGIL
  • TAK COOL
  • APA LAGI EK?
hahaha..
 kelah bye Follow me on Instagram iaitu.. @huxsna


Post a Comment

Ada masalah? Ada benda yang hendak dipuji? Suka dengan blog nie? Complain lah apa lagi!


Hello From The Otherside!

click this button ^^

de' little map

cbox

Fairytales Time Machine

credit